Wiosenne kwiatuszki - tutorial



Witam. Na dzisiaj przygotowałam tutorial na wiosenne wzory na paznokciach. Mianowicie kwiatki wykonane za pomocą wykałaczki (można użyć także igły).
Zapraszam. ;)

Do przygotowania paznokci użylam:
1. Lakieru Lovely Summer Sand nr 2
2. Lakieru Manhattan Lotus Effect nr 12
3. Lakieru Delia Coral nr K03
4. Top Coat z Alle Paznokcie
5. Wykałaczki oraz sondy do paznokci

A oto prosty tutorial:


Trochę szczegółów: Ja na kciuku i palcu serdecznym użyłam lakieru Delia Coral, kwiatki namalowalam lakierem Manhattan. Zaś na pozostalych paznokciach użyłam jako bazy lakieru Manhattan a kwiatuszki wykonałam lakierem piaskowym z Lovely (ze względu na kolor a niestety nie mam w takim odcieniu nie piaskowego lakieru).

UWAGA!
Wiem, zdaje sobie również sprawę, że w niektórych kwiatkach widać takie czarne plamki. To stało się przez mój pośpiech, lakier - baza nie zdąrzył wyschnąć do końca a ja już zaczęlam dlubać w nim kwiatki. Zatem poczekajcie aż dobrze wszystko powysycha. ;)



Życzę Miłego Dnia. ;)
Kalina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdy zostawiony komentarz i zachęcam do komentowania innych postów.

Nails Art by Sherlin © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka